Спирала Better than Sex на Too Faced

на

Здравейте, прекрасни!

В следващите ми публикации ще ви споделя впечатленията си относно няколко козметични продукта, които ползвам редовно и почти не заменям с други. Бързам да кажа, че са си лично мои, не са предоставени за проба и ви ги препоръчвам с две ръце.

Не е тайна, че не харесвам миглите си – късички, редки и почти безцветни са. Използвала съм различни продукти  и почти никой от тях не беше успял да ме впечатли. Имах и период, в който разчитах на процедурата за поставяне на мигли косъм по косъм, но определено отнемаше много от времето ми и освен това постоянно се гледах в огледалото да не би случайно някъде да е паднала мигличка и да имам разстояние между тях. Този период приключи, когато си намерих идеалната спирала. Именно тази, която на скоро ви показах в Инстаграм – Better than Sex на Too Faced . Това е една от най-коментираните, най-блогваните и най-предпочитаните спирали на пазара и има защо.

Преди няколко седмици имаше -20% намаление в Sephora и за пореден път се сдобих с розовото ми бижу. Купих си и водоустойчивия вариант, който също изглежда супер сладурски. И двете спирали са travel size, тъй като излизат по-изгодно от към цена, а размерът ( 4,8 гр. ) е достатъчен за близо три месеца редовно използване. Редовната цена е 24 лв.

IMG_0928IMG_0932

Предимството на розовата спирала е формата на четката, която прилича на пясъчен часовник. Успява да обхване миглите по цялата им дължина, не ги слепва при правилно нанасяне, придава им плътност и обем. Дори най-русите, фини и невидими косъмчета придобиват наситен черен цвят. Издръжливостта и е феноменална – не се разтича, стои си на мястото, докато не я премахна. Освен това не се рони и не се отбелязва над клепача. Извивката и наситеността на миглите стои върху очите ми цял ден. Ако я нанесете на два тънки слоя един върху друг стои още по-добре и придава онзи драматичен поглед, за който си мечтая. А самото и отстраняване е лесно с мицеларната вода на Bioderma, която използвам. Малкият размер е изключително удобен, както за пътуване, така и за козметичния ми несесер.

32105648_1971435279547063_369958424064032768_n

Водоустойчивата спирала е синя на цвят с малки капчици, имитиращи пръски от вода върху повърхността и. Тя също много ми харесва и я намирам за идеална по време на пътувания, включващи море и басейни. Четката и е същата като на розовата, нанасянето и отраняването са лесни. Миглите ми изглеждат страхотно независимо къде се намирам.

IMG_0935

Хубаво е да сменяте спиралата си на три месеца, дори да не е напълно изхабена или изсъхнала. Ползвате я всеки ден и при всяко вкарване и изкарване на четчицата във флакона съдържанието на спиралата се пълни с бактерии, вредни за очите и кожата ви. Точно и поради тази причина аз предпочитам travel size-а на тази спирала – за три месеца е оползотворена изцяло. Стандартният размер не се изхабява за три месеца и ми е изключително жал да хвърля продукта не докрай използван.

Ще се радвам да споделите ползвали ли сте Better than Sex и харесва ли ви? Искате ли и пост за бюджетна версия на спиралата?

Поздрави от мен, оставям ви да се наслаждавате на неработния понеделник!

Целувки и хубав ден!

xxx

Sisi AngeLOVE

Вашият коментар